Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

poniedziałek, 25 lipca 2016

Globaltica 2016 - fotorelacja.

Kilka fotek z minionej Globaltici! Jak zwykle publika dopisała. Dziękuję z całego serca wszystkim, którzy odwiedzili moje stoisko, dziękuję za każde słowo i uśmiech. Szczególnie dziękuję osobom, które pamiętały mnie z poprzednich edycji festiwalu. Dzięki Wam naładowałam pozytywne baterie na cały następny rok i mam tyle zapału do dalszej pracy :)






Osobie, która zwędziła różowo pomarańczowy pierścień przypominam - karma powraca!






4 komentarze:

  1. Szkoda ze się nie spotkałyśmy
    Ale prace piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie w tym roku nie było na Globaltice :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Bosko - ten konik morski!!!!
    Dawno mnie tu nie było u Ciebie! Z Globaltici musiałam się wycofać, ale mam nadzieje, że niedługo będzie okazja, by się spotkać! Powodzenia Aniu! :)

    OdpowiedzUsuń