Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

czwartek, 3 września 2015

To nie jest post sponsorowany :P

Jak wiecie w maju zostałam mamą i teraz cały mój świat kręci się wokół synka :) Nie pisałam jeszcze, że moja uzdolniona siostra założyła markę TUPTUPKI i szyje niesamowicie piękne, oryginalne i świetnie zaprojektowane rzeczy dla dzieci :)






Czas się pochwalić, co uszyła dla mojego Konradka:


Patchworkowa podusia do wózka z kotkami - tajny projekt - totalna niespodzianka!


Czapeczki - są na prawdę świetne, nie spadają z główki, ani się nie przemieszczają w różne strony (jak te kupne...).


No i oryginalne Tuptupki: mniejsze zielone w czachy <3 niestety już są za małe a teraz nosimy marynarskie, są śliczne! Niedługo zamówimy nowe, jeszcze większe :)




W tej chwili na fb tuptupkowym jest fotograficzny konkurs na zakończenie wakacji - KLIK ZAPRASZAM!!


2 komentarze:

  1. Dziękuję za miłe słowa <3 Bardzo się cieszę, że jesteście z Kondziem zadowoleni z rzeczy ode mnie :) A ponieważ mam mnóstwo pomysłów na chłopięce rzeczy to na pewno nie raz jeszcze coś dostaniecie :P
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ciuszki! zdolnaś ty i zdolna Twa siostra :)

    OdpowiedzUsuń