Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

wtorek, 24 marca 2015

Niebiańskie kolczyki.

Jak się Wam podoba kolorystyka tego duetu kolczyków? Wykorzystałam tu sznureczki w niedostępnym nigdzie kolorze - farbowałam je własnoręcznie i już skończył mi się ich zapas. Ciekawe czy uda mi się powtórzyć ten niezapominajkowy kolor przy okazji następnego farbowania...



Sznureczki sutasz Pega, Acetat i amerykańskie, szkło czeskie, chalcedon niebieski, szklane kryształki, kryształki Swarovski, Toho.




Te kolczyki zgłaszam do wyzwania tematycznego Kreatywnego Kufra WRÓŻKA :)



Sznureczki sutasz Pega i Acetat, szkło czeskie, turkus rekonstruowany, Fire Polish, Toho.




11 komentarzy:

  1. Rewelacyjne! Te z listkami są urocze

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor farbowanych sznureczków! Bardzo mi się podobają te koraliki w "kropki", a kolczyki wyglądają rewelacyjnie, szczególnie te duże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te koraliki trochę czekały na swój debiut, ale warto było poczekać :)

      Usuń
  3. Są cudne! :) i kolor jest niesamowity! jeśli kiedyś uda Ci się go powtórzyć, chętnie zamówię parę metrów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie kusi to farbowanie, postaram się znaleźć czas, będę o Tobie pamiętać :)

      Usuń
  4. Obie pary piękne, ale te z listkami są bardzo urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolczyki, a kolory... mmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne kolczyki, chyba się zakochałam <3 te większe są przepiękne:) Zostaję u Ciebie na dłużej, bo widzę, że jest co oglądać i podziwiać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ogromnie mi miło :) Zaraz wpadam z rewizytą. Pozdrowienia!!

      Usuń
  7. Bardzo dziękuję wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń