Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

czwartek, 8 stycznia 2015

AL SHAMAAL!!

W tym roku wzięłam udział w projekcie Biżuteryjek dla WOŚP "Al Shamaal" - prezenterce i napierśniku dla konia - KLIK-> do AUKCJI ze szczegółowym opisem.

Jestem zachwycona tym dziełem zbiorowym!
Rozpiera mnie duma, że mogłam dołożyć swoje małe 2 cegiełki do tak imponującego przedsięwzięcia!!!




Koordynatorką i autorką projektu była Paulina Halat - Paloma Soutache!


Paulina pracowała w pocie czoła, żeby zebrać wszystkie elementy w jedną całość:


A to moje "cegiełki":




Nasyćcie oczy i klikajcie na aukcje, bo do tego projektu powstała też specjalna bransoleta!




Cudowne detale:





3 komentarze:

  1. Fantastyczne! :D podziwiam szczerze te potężne akcje grupowe,
    tylko tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a wonderful project! Simply gorgeous.

    OdpowiedzUsuń