Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

środa, 17 grudnia 2014

Radość przedświąteczna!

Już za tydzień WIGILIA!! Nie mogę się doczekać :) Już kurierzy pukają do drzwi z prezentami dla najbliższych, kończę obmyślać świąteczne menu i biorę się za dekorowanie mieszkania!
Co za radość!! :)

W tym wspaniałym wesołym klimacie utrzymane są te niezwykłe kolczyki. Model wykonany już wcześniej w różu i szarościach, tak bardzo się Wam spodobał, że nie mogłam sobie odmówić nowej wersji.

Sznureczki sutasz Pega, Pega Acetat, chińskie, Lace Factory, metalizowane, tzw. "żmijka", guzki złote od Baw się z nami guzikami, kryształki Rivoli Swarovski, howlity, szklane kryształki, drobne koraliki Preciosa, metalowe róże, cekiny.





6 komentarzy:

  1. Śliczne kolczyki ! :))
    w wolnej chwili zapraszam do mnie http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna kolorystyka! Te kolczyki skojarzyły mi się z... ananasem :D to chyba przez ten koralik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! Świetne porównanie! Bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  3. Bardzo wesołe, takie trochę optymistyczne ci wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jestem naładowana pozytywną energią! Chyba to też widać w moich pracach :)

      Usuń