Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

sobota, 4 października 2014

Guzikomania orientalna.

Od kiedy zobaczyłam oszałamiający asortyment guzików od Baw się z nami guzikami to moja wyobraźnia dosłownie wybuchła! Od dawna już byłam zaguzikowana, ale teraz to już na całego - zaopatrzyłam się w kilka przeróżnych paczuszek tych cudeniek!

Te kolczyki są jeszcze świeżusieńkie; wczoraj je skończyłam a dziś sfotografowałam, więc cieszcie oko - nie mogłam się oprzeć zrobieniu im ciekawej sesji fotograficznej.

Sznureczki sutasz Pega i Pega Acetat, guzki Baw się z nami guzikami, sztuczne perełki, kryształki Bicone Swarovski, koraliki cloisonne, metalowe ażurowe czapeczki, akrylowe groty, drobne koraliki Preciosa.







Kolczyki to nowa wersja tego modelu (kompletnie nie mam pomysłu na ich nazwę, może ktoś pomoże?):



Kolczyki zgłaszam do zabawy w Kreatywnym Kufrze - Wyzwanie GUZIK :)


11 komentarzy:

  1. Fajniutkie - takie z pazurem ;) Mi się kojarzą ze strzałkami do darta - sama nie wiem dlaczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są niesamowite :) bardzo pięknie dobrane kolory i guziki robią wrażenie :)
    no i tła też niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No właśnie chcę wrócić do takich różnych stylizacji zdjęć, bo takie proste białe tło, jest na dłuższą metę... nudne :P

      Usuń
  3. przecudnie wyszły i jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te fioletowe z tęczową nutką też są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też je uwielbiam, mają coś w sobie! :)

      Usuń
  5. Śliczne kolczyki :) Widzę, że mamy guziki z jednego źródła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no tak :) Szkoda, że tak niewiele par było w moich paczuszkach, ale i tak są super!!

      Usuń
  6. Przepiękne kolczyki. Mają w sobie elegancję i szyk. W dodatku cudnie je zaprezentowałaś. Powodzenia w wyzwaniu! Pozdrawiam i zapraszam do mnie w odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń