Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

czwartek, 7 sierpnia 2014

Tęsknota za morzem.

Już tydzień nie byłam nad morzem. Tęsknię za morską bryzą, gorącym piaskiem i zapachem opalonej skóry... Choć mieszkam w Gdańsku od urodzenia, to jeszcze nigdy nie spędziłam tyle czasu nad morzem w czasie jednych wakacji. Chyba wcześniej nie potrafiłam docenić jak przyjemna jest to forma spędzania czasu i że można połączyć przyjemne z pożytecznym, czyli opalać się i szyć sutasz albo robić na szydełku :) W najbliższym czasie pokażę Wam jaki cudowny komplet powstał w czasie mojego nadmorskiego urlopu - zgłosiłam go do konkursu sklepu Korallo i jeszcze się muszę wstrzymać z publikacją.

A dziś kolczyki, które też można z powodzeniem nosić na plażę :)

Sznureczki  sutasz Pega, kryształki Swarovski Octagon, masa perłowa, szklane bicony, koraliki Toho, przedłużki z cyrkoniami.


3 komentarze:

  1. przepiękne! świetny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń