Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

niedziela, 27 lipca 2014

Siostrzane CANDY!

Serdecznie zapraszamy na urodzinowe, siostrzane i wyjątkowe Candy! 
WYJĄTKOWE - bo odbywające się na dwóch blogach jednocześnie,
SIOSTRZANE - bo na blogu moim i blogu mojej siostry (Puella Eximia),
i URODZINOWE dlatego, że w dniu rozpoczęcia zabawy, czyli DZIŚ przypada 3 rocznica założenia mojego bloga a w dniu jego zakończenia druga rocznica powstania bloga mojej Siostry :)





Oto zasady zabawy:
  • Napisz komentarz zgłaszając chęć udziału w zabawie, a potem zamieść na swoim blogu informację o Candy ze zdjęciem i aktywnym linkiem do tego postu lub polub profil fb Suspiria Design, a informację o Candy umieść na swojej ścianie (udostępnij zdjęcie z fanpage'a)
  • Aby podwoić swoje szanse na wygraną należy polubić fanpage Puella Eximia na Facebooku

  • Po zakończeniu zabawy komentarze z obu stron połączymy i z nich wylosujemy zwycięzcę.
    Zapisy trwają do 10 września 2014 do północy.


Do wygrania są:

16 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do zabawy! Obserwuję i podziwiam Twoje dokonania już od dłuższego czasu, bo piękne rzeczy tworzysz :) Podlinkowny baner na moim blogu sutasz-agi.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, że zgłaszam się i staję grzecznie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ze kocham sutasz i Twoje błyskotki, Aniu,to juz wiesz...;) buziaki, baner udost; moje konto fc: Ania Marchlewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Z miłą chęcią przystępuję do zabawy :) Zapraszam do odwiedzin: www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne rzeczy,naturalnie -prędziutko ustawiam się w kolejce :)
    tworzysz prawdziwe śliczności !
    banerek na blogu http://handmadebykamilla.blogspot.com/
    pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuję za zaproszenie i z miłą chęcia ustawiam sie w kolejce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty, dlatego nie może mnie tu zabraknąć :-) dziękuję za zaproszenie :-) i czekam na te cudowności :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja z chęcią się przyłączę.
    Co prawda nie mam FB, ale obserwuję. :))
    A bannerek tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również z chęcią się przyłączę :)
    Banerek u mnie na blogu http://ewcia24.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybacz, że tak późno tutaj trafiłam. Dziękuję za udział w moich cukierasach i bardzo chętnie stanę do udziału w Waszym. Kolczyki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Tu Sabi S.
    a na Fb lubię jako Sabi Sabi
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie biorę udział
    informacja na blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/
    lubie profil fb Suspiria Design jako Teresa W.
    zdjęcie z fanpage'a udostępnione
    lubie fanpage Puella Eximia na Facebooku jako Teresa W.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście biorę udział. Umieściłam oba bannerki, polubiłam na FB i ... czekam z niecierpliwością na losowanie. Powodzenia dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kolczyki są naprawdę przepiękne!! ;-) Ustawiam się czym prędzej do kolejeczki.
    Banerek z aktywnym linkiem umieściłam tu: http://odskocznia-piwi.blogspot.com/p/candywymianki.html

    Pozdrawiam serdecznie!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział :)
    lubię na FB Puella Eximia jako Mariola W.
    udostepniłam: https://www.facebook.com/mariola.wisniewska.313/posts/685986134826901

    OdpowiedzUsuń
  16. i ja chętnie ustawie się w kolejce
    banerek na aldonka40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń