Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

piątek, 6 czerwca 2014

Supermodnie neonowo!

W tym sezonie neonowe kolory wracają do łask! Przygotowałam 2 wersje nowego modelu Rani w szarościach z pomarańczem i żółtym. Co o nich myślicie?


Sznureczki sutasz Pega, Pega Acetat i amerykańskie metalizowane, akrylowe piramidki i koraliki, opality, koraliki Preciosa i Toho, cekiny.

Sznureczki sutasz Pega, Pega Acetat i amerykańskie metalizowane, akrylowe piramidki i koraliki, hematyty, koraliki Preciosa i Rokoko, cekiny.

4 komentarze:

  1. Pomarańczowe to powinny prosto do mnie lecieć bo się zakochałam! :) Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te z pomarańczowym totalnie mnie zachwyciły! Ale te z żółtym też są śliczne, takie wakacyjne i nastrajające pozytywnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, a mi szalenie podobają się te z żółtym :) Normalnie się do mnie uśmiechają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne w tych formach i kolorach:)

    OdpowiedzUsuń