Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

wtorek, 20 maja 2014

WYNIKI KONKURSU!!!!!!!!

Bez zbędnych ceregieli:

Zdobywczynią GŁÓWNEJ NAGRODY została:

Aleksandra Bojakowska (głos z fb) !!!!!!
Przygotuję dla Ciebie kolczyki Silvia w kolorach na życzenie, czyli zieleni, turkusu i starego złota :)




obiecaną DRUGĄ NAGRODĘ otrzymuje:

Małgorzata Rolla (też z fb) !!!
Będą to takie mniejsze kolczyki, oczywiście w wymarzonym zestawie kolorystycznym- czerwień plus brąz :)
I w związku z tak licznym udziałem postanowiłam przygotować jeszcze 
TRZECIĄ NAGRODĘ (!!!), która wędruje do:

Mika (głos z bloga)
Zrobię takie oto mikruski, ale oczywiście we wskazanej wcześniej kolorystyce 
(szarości czy malina? a może to i to? :P )


Gratulacje dla wszystkich, którzy wzięli udział w zabawie i ZWYCIĘZCÓW (czekam na kontakt anna.arteria@gmail.com)

A tak pomagała mi moja kocia "sierotka", która wybrała zwycięskie głosy z takiego oto porcelanowego puzderka z Rembrandtem:

14 komentarzy:

  1. gratulacje :* i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczynom :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Śliczniutkie kolczyki

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale niesamowite, strasznie się cieszę :))))))))) Zaraz biegnę pisać maila. Dziękuję serdecznie za zorganizowanie zabawy i wszystkim dziewczynom - za udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzękuję za emocje związane z candy.Nie wygrałam ale miło było Ciebie poznać w blogowym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje szczęściarom i dziękuję za zabawę, zapraszam z wizytą do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i dziękuję Kici za losowanie tak dla mnie szczęśliwe. Dawno nie miałam tak radosnego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ja Aleksandra Bojakowska bo tu się nick wyświetla :)

      Usuń
    2. To ja si cieszę!!! Wolałam nie pisać nicka, żeby nie było zamieszania, bo głos był z fb :)

      Usuń
  8. Pięknie dziękuje jeszcze raz wszystkim uczestnikom zabawy!
    I nie mogę się doczekać szycia nagród!!! :))))

    Na pewno jeszcze w tym roku (może przed wakacjami) zorganizuję podobną rozdawajkę!

    Pozdrowienia dla Wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ zazdroszczę zwyciężczyniom ;) gratulacje!
    i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń