Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

wtorek, 27 maja 2014

Bransoleta z makami.

Gdy tylko zobaczyłam temat nowego wyzwania w Kreatywnym Kufrze, to od razu miałam pomysł na tę ogromną bransoletę :) To było jak olśnienie i wyszło dokładnie tak jak chciałam! Prace nad nią skończyłam dopiero dziś i wyznam Wam, że dawno już nie poświęciłam tyle pracy żadnemu projektowi!

Po raz pierwszy sięgnęłam po shibori - ręcznie farbowany i marszczony jedwab. Szyło się cudownie i z pewnością nie raz sięgnę po ten wyjątkowy materiał :)
W środku barwiona masa perłowa, otoczona mnóstwem koralików typu bicone Swarovski i Preciosa, koralików Toho i Preciosa, kryształków Preciosa i tylko jako dodatek, sznureczki sutaszowe Pega Acetat ;)
Migocze zjawiskowo!!!

Kilka detali:
Rewers jest podklejony i podszyty naturalną skórą (dzięki JuJu!!! <3)

8 komentarzy:

  1. Wspaniale zrealizowany projekt! Zycze powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa koncepcja na rękę... Nie noszę biżu, ale twoja wygląda kusząco... Powodzenia chyba nawet nie muszę życzyć... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie bransoletka, to wręcz kreacja:) Bardzo interesująca - powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna i te marszczenia bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna, życzę powodzenia!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na wielkie candy :)
    http://always-made.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wiosennie i soczyście:)

    OdpowiedzUsuń