Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

środa, 9 kwietnia 2014

Nowy model Sylvia w barwach narodowych Francji :)

Chciałabym Wam pokazać nowy model (może nie aż taki nowy, bo raz popełniony dwa lata temu :P), teraz nazwany na cześć mojej przyjaciółki - Silvia :)
Mam już przygotowanych kilka jego wersji w różnych konfiguracjach kolorystycznych, które niedługo pokażę, może zdążę jeszcze przed Świętami :P
Uwaga! obserwujcie bloga w najbliższym czasie, bo planuję KONKURS!!!!! :)))
Nagroda będzie SUPER - na pewno kolczyki!!!!
:)

Ta wersja nowego modelu utrzymana jest w kolorystyce flagi Francji :)
Powstały kolczyki w letnim, marynarskim klimacie o niebanalnej formie.
W centrum znajdują się owale szła, kupione w stacjonarnym sklepie Bukowiec, którym towarzyszą kuleczki granatowego marmuru i jadeity rubinowe, szklane kryształki, cekiny i drobne koraliki również zakupione w Bukowcu  :)
Sznureczki marki Pega i Pega Acetat.





Kolczyki chciałabym zgłosić do wyzwania Szuflady "Paryż" Wydaje mi się, że pasują do tematu :)



Moje inspiracje z internetu:




4 komentarze:

  1. Rewelacyjne. Te kolory świetnie pasują do siebie, a wzór też idealny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sporo się dzieje, ale wyszły takie jakby w paski :)

      Usuń
  2. Super kolczyki a kolory dobrane idealnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak je uszyłam, to mnie olśniło, że to barwy flagi przecież :) Taką mam głowę pełną pomysłów!

      Usuń