Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Moja Dalida :)


Ostatnio postanowiłam, że będę ambasadorką swojej "marki" i zrobię więcej biżuterii dla siebie :)

Te kolczyki według modelu Dalida powstały właśnie z tego powodu :)
Od początku uznałam, że rozmiar XXL i to połączenie kolorystyczne są wprost stworzone dla mnie!

Sznurki Pega, Lace Factory i Chińskie, w środku spore kule hematytu, plus jadeity lemon, szkło czeskie, drobne szklane koraliki, z uwagi na gabaryty mocowanie na sztyft i klips.




Kolczyki zgłaszam do wyzwania sklepu Magia Tworzenia "Kolory Meksyku".


Poniżej moja inspiracja: tequila + sok z limonki i odrobina soli – tradycyjny meksykański koktajl - Margarita :)

 


Do noszenia z:





3 komentarze:

  1. Piękne, duże kolczyki:) Na pewno będą rzucać się w oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Energetyczne kolory kolczyków, cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiało latem!

    OdpowiedzUsuń