Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

piątek, 25 kwietnia 2014

Konkurs!!! Do wzięcia kolczyki Silvia!!!!!!

W dzisiejszym poście kolejne niesamowite wersje modelu Silvia i niecodzienne emocje!!!

Ogłaszam wiosenny, kolorowy i kreatywny KONKURS!!!!

Do wzięcia cudowne i eleganckie kolczyki Silvia wykonane specjalnie według kolorystyki  wybranej przez zwycięzcę!!!!!

Gotowi???

:)





Żeby wygrać swoje wymarzone i wyjątkowe kolczyki należy:

1. Wpisać komentarz pod tym postem, w którym podane będą kolory, w jakich mają powstać kolczyki i udostępnić informację na swoim blogu (podlinkowane zdjęcie na pasku bocznym), osoby nie posiadające bloga tez mogą wziąć udział, LUB


2. Polubić mój fanpage na facebooku i udostępnić u siebie na tablicy zdjęcie konkursowe, wpisać komentarz jak wyżej.


Spełnienie OBU WARUNKÓW skutkuje oczywiście PODWÓJNĄ SZANSĄ na nagrodę!!!!!!!

Po 17.05 zostanie wyłoniony zwycięzca (jeśli chętnych będzie wielu, to pojawi się dodatkowa nagroda, a co tam, pamiętacie moje poprzednie CANDY NA BOGATO????)!!!!





Nie ma żadnych ograniczeń kolorystycznych!!! Niech Wasza wyobraźnia szaleje :))))))

A poniżej kilka wariacji kolorystycznych w moim wydaniu ("marynarskie" czerwono-granatowe już pokazałam wcześniej TUTAJ).





Pierwsza wersja w sam raz na letnie party!!!
W centrum turkusy i howlity, masa perłowa, szklane kryształki i szklane drobne koraliki Toho.







Następna wizja nadaje się na wielkie okazje :)
W samym środku cudowne agaty larimar fioletowe, jadeity, agaty, kryształki szklane i Swarovski bicone, szklane koraliki Toho.





Trzecia wariacja typowo wieczorowa, ale stonowana :)
W samym środku turkus afrykański, do tego fasetowane agaty, plus hematyty, kryształki szklane i Swarovski, szklane koraliki matowe.






Jestem ogromnie ciekawa jakie będą wasze pomysły i jakie kolczyki wykonam dla kogoś z Was!!! :)


70 komentarzy:

  1. Poproszę te czarne :)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1458151827755666&set=ms.1458151827755666.1458151831088999.1458151837755665.1458151874422328.1458151891088993.1458151901088992.1458151931088989.bps.a.1452826458288203&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na co dzień, letni i upalny łososiowo, szaro beżowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. taki kolorki byłyby idealne.... https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1452109245026591&set=pb.1399243370313179.-2207520000.1398460231.&type=3&src=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-prn2%2Ft1.0-9%2F1382413_1452109245026591_3831080474710510302_n.jpg&size=844%2C960 - polibiłam i udostępniłam jako Gabriela Fajkowska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się połączenie kobaltu z rudym <3
    Udostępniłam i polubiłam jako Anna Baca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne, biorę udział i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te fioletowe są cudowne *-*
    Niech staną się moje <3 :D
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1458151874422328&set=a.1452826458288203.1073741853.1399243370313179&type=3&theater
    A nazywam się Janka Pawłowska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu ja też chcę takie!! Bardzo podobają mi się te w kolorach Francji :) A fanpage już obowiązkowo dawno polubiłam. Kasia Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie się najbardziej podobają te pierwsze w zielonym i żółtym:) już wklejam fotkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciężko wybrać jakiś konkretny kolor bo te zaprezentowane na zdjęciu są przepiękne.Chociaż.... jesli można pomarzyć to marzę o biało-turkusowych.Myślę że wyglądałyby bajecznie.
    Stasia Chmolowska

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te ciemnozielone - jeśli szczęście uśmiechnie się do mnie poprosiłabym o takie same tylko w granacie :)
    Info o konkursie na blogu: http://wrotafantazji-eamane.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja poproszę w błękitach pastelowe bądź w różach takim zestawieniem jestem zawsze zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią wezmę udział w zabawie:)
    Banerek na: http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będę miała szczęście, to poproszę te na pierwszym zdjęciu, gdzie "W centrum turkusy i howlity..." :-) Choć wszystkie są śliczne! Serdeczności!

      Usuń
  14. baner już u mnie wisi. liczę na łut szczęścia... jeśli mi się powiedzie, to poproszę turkusowo-brązowe :) albo czarno-beżowo-kremowe... albo brązowo-miodowe... albo brązowo-pomarańczowe... hm... jak wygram to zdecyduję, ok? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. baner na madartowo.blogspot.com.
    czarno-czerwone zdecydowanie (;

    ps. 16 maja mam urodziny, są za to bonusowe punkty? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne kolczyki, mienią się taką ilością barw, że wybór jest bardzo trudny :)
    Jeśli dopisze mi szczęście, to proszę wiosenną kolorystykę z dodatkiem żółci :)
    Udostępniam na FB i na blogu, bo warto powalczyć o taki prezent! Zwłaszcza, że mam urodziny 19 maja :)
    pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne kolczyki! Urzekły mnie czarne, ale dla siebie widziałabym je z chabrowymi kamieniami zamiast tej (trochę smutnej) ciemnej zieleni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolczyki tworzysz! Trudna mi wybrać wymarzone zestawienie kolorystyczne, bo patrząc na "gotowce" ... wszystkie mi się podobają. Myślę, że wybrałabym biało-czarne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chcę :) Ja chcę :) w kolorach fioletowych i zielonych jak bransoletka na zdjęciu na samej górze :) Banerek już jest u mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com/ Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja to najbardziej chciałabym takie, które będą letnie i pasowałyby do koloru koralowego :) Ostatnio wzbogaciłam o takie ciuszki swoją garderobę i nie mam do nich biżuterii
    Banerek na blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/
    Na Fb polubione jako Zaczarowany papier

    OdpowiedzUsuń
  21. fiolet i złoto - bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o mail, nazwisko, cokolwiek :)

      Usuń
  22. Poubione i udostępnione na FB :) Ustawiam się. A może kolorystyka ciemnej zieleni, turkusu i starego złota? taka lekko antyczna? Do moich rudych włosów mmm byłby boski kontrast.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kolczyki :) Z chęcią dołączę do zabawy, może będą moim prezentem urodzinowym ;-)
    Podlinkowany baner jest u mnie:
    http://sutasz-agi.blogspot.com/
    Mój wybór kolorystyczny to: popielato szary plus jasny żółty, taki pastelowy :-) I raczej na sztyfcie, nie na biglu (niewysoka jestem...) :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. A mnie chodzi po głowie miks koloru czarnego i czerwonego (baza) z dodatkiem koloru bordowego i odrobiny szarego (dopełnienie całokształtu) :)

    Na FB profil lubię jako: Katarzyna Michałowicz.
    Link do udostępnienia info o konkursie na moim profilu FB: https://www.facebook.com/katarzyna.michalowicz/posts/765665456791459?stream_ref=10
    Blog obserwuję jako: Katarzyna Michałowicz.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudne kolczyki, z miłą chęcią zapisuję się na candy. Mi one sie marzą w kolorze ecru, z przezroczystymi oczkami. Ewentualnie z dodatkiem jasnego brązu lub złota.
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsza wersja - zieleń i żółty dla mnie.. bomba.. :) a że żonka biżu kocha nie pozostaję nic innego jak brać udział :)

    Obserwuje i lubię jako Paweł Lis, udostępniłem także info na fb :)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale kolczyki :-) zawolalem,zonke i wybrala te wieczorowe czyli w czarnej tonacji :-)
    Lubie i udostepniam na FB jako WLODEK PIASECKI :-)
    POZDRAWIAM:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudne kolczyki poproszę czarne:)
    Na FB profil lubię jako: Renata Grocholska
    Link do udostępnienia info o konkursie na moim profilu FB:https://www.facebook.com/renata.grocholska.5/posts/551526128298241?stream_ref=10
    Blog obserwuję jako: Renata Grocholska

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie kolczyki w kolorach: czerwień, czerń i żółty
    Na FB lubię jako Magdalena Uroda
    Link udostępnienia na FB: https://www.facebook.com/magdalena.uroda.35/posts/10202732106038573?stream_ref=10
    Blog obserwuję jako Magdalena Uroda.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wybrałabym kolczyki w odcieniach zieleni, ciemna zieleń, mięta itp z czarnym
    na fb Bernadeta Bomba
    udostępniłam na fb :https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/698252903568872?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  31. fb :Sylvia Bomba
    udostępniłam na fb:https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/244886539050022?stream_ref=10
    Moje wymarzone kolczyki to zieleń, mięta i żółty

    OdpowiedzUsuń
  32. Wybieram miks granatu i żółtego :)
    lubię na FB: Mariola Wiśniewska
    udostępniłam na FB

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale dużo chętnych się już zapisało na te śliczności !
    Gdybyś przypadkowo mnie wylosowała, to poproszę czarne bez dodatków koloru.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj,zolto sielone bardzo przypadly mi do gustu wiec jezeli moge to sie na nie zapisuje:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Mmmm, szaro-białe z nutką nude, tudzież blado-łososiowego :) Takich to jeszcze nie mam...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam. Ale piękne kolczyki i jeszcze mogę wybrać kolor. Super!. Staję w kolejce. Kolor kolczyków beż z kremem lub łososiowe jasne ( trudno się zdecydować :-)) to moje ulubione . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolejka się wydłuża, to jeszcze ja dobiję do niej ;)
    Fajnie by było gdyby twoje kolczyki trafiły do mnie, już jakiś czas choruję na sutasz, a w łapkach jeszcze nawet tego nie miałam ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kolorek wybrany?? Bez tego ani rusz :)

      Usuń
    2. Właśnie sobie przypomniałam, że nie tego napisałam i widzę, że zostałam już przywołana do porządku :) Gdyby jakimś cudem szczęście uśmiechnęło się do mnie, to ja bym była bardzo chętna na wiosenne, letnie kolorki. Może być np. jakiś miks - zielony, żółty, pomarańczowy. Ale bardzo mi się też podoba zestawienie pokazane powyżej przez Ciebie, tj. turkus z żółtym. Ale się rozpisałam... ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  38. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Kolczyki oszałamiające. mi marzą sie kolory fukcja z granatem i berze.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolczyki, które chciałabym wygrać to kolczyki, które są tak wyjątkowe jak pawie pióro. Ramka czarna, tak jak i kamienny dodatek na północy i południu kolczyka, granat przechodzący stopniowo w niebieski. Przebłyski turkusu wchodzące w szczerą zieleń, ale delikatnie, bez narzucania się błękitowi. Kamień w środku pozostawiam inwencji artystki tworzącej- w zależności od tego jak będzie zmieniać się ta niebiesko-zielona tęcza, na pewno delikatny i harmonijnie współgrający. Tak wyobrażam sobie te niesamowite kolczyki! Unikatowe i wyjątkowe niczym pawie pióro. Pozdrawiam

    Na tablicy o tu:
    https://www.facebook.com/moniablachut?fref=ufi

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię i udostępniłam na FB https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1400112070274634&id=100008275627866

    Uwielbiam kolory zielony oraz niebieski

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale cuda tworzysz! Trafiłam do Ciebie przypadkowo ale od dziś z pewnością będę często zaglądać bo robisz prześliczne rzeczy :)
    Z przyjemnością wezmę też udział w Twoim candy. Marzą mi się bordowo czarne kolczyki bo mam dwie fajne sukienki a brakuje mi właśnie jakiś ładnych pasujących kolczyków.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczności :) Uwielbiam kolczyki, a takich sutaszowych jeszcze nie mam :) Takie biało-lawendowe, długie byłyby idealne dla mnie - oczywiście na naprawdę wielkie wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkie kolczyki są przepiękne ,wspaniale wyglądają . Poprosiła bym o te fioletowe są cudne :) wspaniale wyglądają, marzę o takich :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Moje wymarzone kolczyki widzę w trzech kolorach : głęboki róż, czerń oraz srebrny. Jak dla mnie połączenie idealne :)

    Na Facebooku lubię jako : Rytm mojego życia
    Udostępnienie na Facebooku : https://www.facebook.com/avonkonsultantkalubelskie/posts/708679912529415
    Baner na blogu : http://rytmmojegozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. ZIELONO BIAŁO CZARNE BYM CHCIAŁA POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  47. Wybrany przeze mnie kolor to fioletowy. ; )

    OdpowiedzUsuń
  48. Prędzej się przekręcę, niz wybiorę które najładniejsze. Ate granat, biel i czerwień to jednak jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się,jestem Anna.fiolet i złoto.niestety nie mam fb ani własnego bloga.mój e-mail rosiakanna1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubię każdy kolor, ale moimi ulubionymi są wszelakie odcienie fioletu. Nie pogniewałabym się za kolczyki lawendowe. Mmmm, marzenia...

    OdpowiedzUsuń
  51. To ja bym poprosiła czerń, turkus i biel :)
    Na fb ubię jako: Emilia Kowalczyk
    Udostępnione zdjęcie: https://www.facebook.com/zimnedlonie.69/posts/224699427739806

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja chcę :) Kolczyki przepiękne, podziwiam. Niestety nie umiem tworzyć takich cudeniek, więc ściska mnie w dołku na samą myśl, że mogłabym takie mieć. Ustawiam się grzecznie na końcu ale mam nadzieję, że i tak mi się uda :) Chciałabym szarości albo malinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  53. zakochałam się!!!!!!!!!!!! we wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  54. Sama nie jestem jakoś w stanie opanować sutaszu, więc się ustawiam ;)
    Czarno-biało-szare, w sam raz do eleganckiej sukienki... Z jakimś hematytem, Nocą Kairu... Marzenie ♥
    Baner na blogu: tanietaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczne kolczyki no ina jaki kolor się tu zdecydować? może niech będą turkusowe, o ile szczęście się do mnie uśmiechnie

    OdpowiedzUsuń
  56. Biało-miętowe, letnie, ze złotym akcentem... Idealne do opalenizny, odznaczające się na muśniętej słońcem szyi. Pasujące na spacer plażą w letniej sukience. Nawet z takim wielkim brzucholem jak mój (buziaki mój Mały Rosnący ;) ) będą zwracać uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  57. skoro lato za pasem wybrałabym te pierwsze, z turkusem i żółtym sznurkiem.
    z przyjemnością ustawię się w tym długim ogonku, bo uwielbiam misternie wykonane rękodzieło ;)
    Banerek wisi! Pzdr! Basia

    OdpowiedzUsuń
  58. zglaszam sie
    baner http://apetycznykasek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. super konkurs... dla mnie w kolorach wakacji: mięta, turkus, złoty z odrobiną beżu:) lub różu:) obserwuję na fc jako Ania Marchlewska

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystkie piękne ale mi najbardziej podobają się czarno-białe :)
    na fb lubię jako;Anna Firszt

    OdpowiedzUsuń
  61. Bajeczne koczyki, nie posiadam jeszcze takich wykonanych metoda sutasz. Po prostu są niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
  62. Moje ulubione kolory to niebieski, żółty i fioletowy. Marzy mi się biżuteria właśnie w tych kolorach.

    OdpowiedzUsuń