Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

poniedziałek, 3 lutego 2014

Oprócz błękitnego nieba...

Kiedy jestem sam
Przyjaciele są daleko ode mnie.
Gdy mam wreszcie czas dla siebie,
Kiedy sobie wspominam
Dawne, dobre czasy,
Czuję się jakoś dziwnie, dzisiaj noc jest czarniejsza.

Oprócz błękitnego nieba
Nic mi dzisiaj nie potrzeba.

Gdzie są wszystkie dziewczęta,
Które kiedyś tak bardzo kochałem?
Kto z przyjaciół pamięta ile razy dla nich przegrałem?
W gardle zaschło mi
I butelka zupełnie już pusta.
Nikt do drzwi już dzisiaj nie zastuka.

Oprócz błękitnego nieba
Nic mi dzisiaj nie potrzeba.
Oprócz drogi szerokiej, oprócz góry wysokiej,
Oprócz kawałka chleba, oprócz błękitu nieba,
Nic mi dzisiaj nie potrzeba...


(Autor Marek Jackowski, tekst przycięty przeze mnie)

Model Anastasia 7.
Turkus, agaty, opality, kryształki szklane bicone.






Turkus rekonstruowany, howlit, masa perłowa, kryształki Swarovski bicone, szklane koraliki Toho.




Masa perłowa, kryształki  i koraliki szklane.



9 komentarzy:

  1. Śliczny hurcik. Delikatnie, stonowanie. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle wszystko u Ciebie jest piękne.
    Jesteś bardzo aktywna w tej technice. Czy z tego można wywnioskować, że zajmujesz się nią zawodowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem nałogową sutaszomaniaczką :) to moja ogromna pasja, dzięki której odreagowuję stresy dnia codziennego :) Może kiedyś stanie się dla mnie źródłem dochodu, ale póki co większość trafia do szuflady :)

      Usuń
  3. Idzie wiosna! Piekne kolory, beda sie wspaniale prezentowac!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wiosnę szykuję prawdziwą eksplozję barw!!!

      Usuń
  4. Pierwsze są po prostu niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne błękity :-) te pierwsze kojarzą mi się z taką piękną, śnieżną zimą :-)

    OdpowiedzUsuń