Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

środa, 19 lutego 2014

Jeans na szaro.

W dzisiejszym poście zamówienie specjalne, czyli znowu model z przeszłości, dokładniej z października 2012 roku :) Na końcu posta mozecie zobaczyć pierwowzór, ogólnie to różnic jest niewiele, ale takie było życzenie nowej właścicielki, którą przy okazji pozdrawiam serdecznie :)
Pastylki turkusu, szare perełki Swarovski, metalowe koraliki i szklane kryształki.







A tutaj do porównania wspominany pierwowzór:


7 komentarzy:

  1. Kolczyki które ja od Ciebie dostałam i tak są nie do pobicia :D Powiedz mi tylko czemu zmieniłaś nazwę? Tamta była suuper ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Od bardzo dawna chciałam zmienić starą nazwę a ta nowa wpadła mi do głowy zupełnie naturalnie,zdecydowanie bardziej mi się podoba :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe kolory,, misternie wykonana praca! Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) To ogromna radość czytać takie pochwały!!!

      Usuń
  3. jak widać u Ciebie, turkus niejedno ma imię:)
    podobają mi się Twoje zawijańce!
    Pozdrawiam,
    Em

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszło.
    Możesz zdradzić jak wykańczasz lewą stronę swoich prac?

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonałe! Kolory fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń