Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

poniedziałek, 24 lutego 2014

Energetycznie!

Czerwień jest tak energetyczna a mi obecnie bardzo potrzeba energii... właśnie wróciłam z Katowic CHORA, z zapaleniem gardła :(((
Do piątku będę leżeć plackiem w łóżku i raczyć Was nowymi postami :)))

W tych kolczykach obsadziłam w roli głównej naturalny koral czerwony - sznur takich pięknych łezek otrzymałam od Teściowej (której chciałabym bardzo podziękować za wspieranie w mojej pasji!!!), występują też kuleczki koralu-robaczywki, pomarańczowe i czerwone jadeity oraz szklane kryształki i drobne koraliki.







Kolczyki powstały na bazie tego modelu:


Kolczyki zgłaszam do wyzwania na blogu Rozkręcone Myśli CZERWIEŃ :)


8 komentarzy:

  1. Przepiękne! :) czerwony koral to jest to, czuć moc koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwie energetycznie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda ten wzór, szczególnie w tych drugich, zielonych kolczykach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wzór. Życzę powrotu do zdrowia. Zapraszam zaprzyjaźnienia się z naszym blogiem i udziału w kolczykowym Candy. Atnonina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję i pędzę zobaczyć co za cuda są do wzięcia :)

      Usuń