Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

czwartek, 2 stycznia 2014

UWAGA!!!

Ogłaszam przerwę techniczną do odwołania!!! :(( 
W tym roku Mikołaj był dla mnie wyjątkowo łaskawy, bo znalazłam pod choinką nowego laptopa (!!! :)))) !!!), ale... w tym momencie stary nie zniósł konkurencji i wyzionął ducha, zabierając ze sobą wszystkie zdjęcia... 
Dopiero po weekendzie specjalista będzie walczył o odzyskanie danych, więc proszę o cierpliwość. 
Mam takie cuda, że warto poczekać!!! Specjalną minikolekcję kolczyków na Nowy Rok!!!
(odpowiadam na oczywiste pytanie - nowych zdjęć nie da rady cyknąć, bo za ciemno, a na namiot bezcieniowy Mikołaja już nie stać było, aż nadto się wykosztował!) :P

7 komentarzy:

  1. a ten Mikołaj miał tylko jednego laptopa???? bo ja tutaj jeszcze grzecznie czkam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, tylko 1 ale jaki wypasiony, że hohoho :P

      Usuń
  2. ... oczywiście, że czekam... ale pewnie czekanie czkawką mi się odbije :( a tak sie starałam być grzeczna..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na czkawkę to najlepsze ręce w górę, haha :))))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może w weekend coś cyknę, bo tez mnie już niesamowicie denerwuje ten przestój. Pozdrawiam ciepło!!!

      Usuń
  4. Trzymam kciuki za odzyskanie danych!!!
    I czekam cierpliwie :-)

    OdpowiedzUsuń