Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

czwartek, 16 stycznia 2014

Opaska z cyrkoniami II.

Bohaterką dzisiejszego posta jest nowa wersja opaski, pokazanej TU :)
Pojawiły się zmiany: inna baza (z ząbkami), powiększyłam centralny element i przesunęłam go nieco w bok, pojawiło się dużo więcej taśmy cyrkoniowej i wdarła się tu mała asymetria kolorystyczna :)
Opaska wykonana również na zamówienie, tym razem z tasiemek sutasz Pega i Acetat, taśmy cyrkoniowwj, drobnych koralików metalowych i kryształków Swarovski Bicone Crystal AB.







Nowością jest tu też zdjęcie na żywym modelu, czyli na mnie :)



Przy okazji chciałam się pochwalić :)
Moje kolczyki zobyły wyróżnienie w wyzwaniu "Oszroniona"!!! WOW!!!!!! DZIĘKUJĘ!!!!


2 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia. Opaska jest zawodowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna opaska! Czy bylaby moyliwosc zamowienia podobnej?

    OdpowiedzUsuń