Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

wtorek, 7 stycznia 2014

Cztery pory roku na Nowy Rok!!

Uff, już odzyskałam zdjęcia ze starego dysku :) i mogę pokazać Wam coś specjalnego - kolekcję kolczyków, jaką przygotowałam pod koniec minionego roku :)))

W ostatnim czasie postanowiłam, że zostanę prawdziwą projektantką biżuterii i nowe modele najpierw powstaną na papierze, tak jak trzeba :)
Tak było z tym wzorem :) Od razu przelałam go na papier w moim sekretnym sutaszowym szkicowniku i wiedziałam, że od razu "machnę" ich kilka :P
Kolczyki są bardzo okazałe, długie i utrzymane w orientalnym klimacie.
Pojawiają się sznurki Pega, Acetat i chińskie :) W centrum masa perłowa, dodatkami są szklane kryształki, Swarovski Bicone i Margaretki i drobne szklane koraliki Toho :)




A tutaj po kolei:
rok rozpoczyna ZIMA - bielą i mroźnym błękitem:




Po zimie przychodzi WIOSNA, pełna soczystej zieleni:




Następnie króluje LATO - uraczy nas nasyconymi kolorami kwiatów:


  


I ostatecznie przyroda obradza JESIENIĄ, pomarańczowymi i brązowymi liśćmi:



Ja osobiście najbardziej tęsknię za latem. A Wy którą porę roku lubicie najbardziej?

3 komentarze:

  1. bardzo oryginalny wzór, wspaniale wykonanie! Graulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne! :D nie mogę się napatrzeć, jesteś genialna! :)
    zima jest moim faworytem, może przez jej brak za oknem ;) ale jestem zachwycona wszystkimi, czad! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, piękne, ciekawe, urocze, zadziwiające, olśniewające, oryginalne, genialne, słodkie.......

    OdpowiedzUsuń