Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Dalida 5 :)

W sobotę pokazałam Wam nową wersję modelu Anastasia a dziś będą kolczyki Dalida po raz piąty :) tym razem w wersji turkusowo-złotej :)





Ten wzór wydaje mi się bardzo atrakcyjny i z pewnością będę jeszcze nie raz do niego wracać :)

Dla przypomnienia pierwsza wersja, która powstała dawno temu, bo w lipcu 2012 roku a ostatnio doczekała się małego tuningu - dodałam kwiatki i kryształki Swarovskiego :P



8 komentarzy:

  1. Jakie piękne i słoneczne :) jakby lśniły własnym światłem :)
    cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla kogoś kto lubi błyszczeć są w sam raz!!

      Usuń
  2. Świetne obie pary, ale ta druga, jako, że bardziej zimowa, bardziej przypadała mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór faktycznie jest atrakcyjny - i to bardzo, a jego wykonanie wprost idealne. Widocznie idealna osoba go wykonuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, na pewno nie idealna, oj nie, hihi, ale dziękuję za przemiłe słowa :P

      Usuń
  4. Jakie piekne "landryny" Slodkosci!!!

    OdpowiedzUsuń