Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

wtorek, 10 grudnia 2013

Pracowity weekend

Ufff, pierwszy pracowity kiermasz przedświąteczny już za mną :)

Zajrzyjcie koniecznie na bloga Kulkiszpulki, która zaopatrzyla się parę moich kolczyków :)

Tak wyglądało moje stoisko w sobotę na Mungo Fair w Sfinksie
(fotki z komórki, przepraszam za jakość :P) :





 a tak w niedzielę w Zatoce Sztuki:







A na dokładkę para kolczyków, które przygotowałam na zamówienie specjalnie dla fanki mrocznych klimatów :)
Do sznureczków sutasz chińskich i czeskich obrałam duże kulki malachitu, malutkie masy perłowej i szklane kryształki.





7 komentarzy:

  1. Piękne stoisko, jak zawsze :*
    A nowe kolczyki - cóż za cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stoisko prezentuje się pięknie, tak jak i kolczyki, bardzo podoba mi się ich forma:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super :D
    A kolczyki śliczne :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie, do wygrania m. in. Bon na zakupy w sklepie z półfabrykatami :) Sprawdź tutaj > always-made.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stoisko a kolczyki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń