Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

wtorek, 19 listopada 2013

Znane i lubiane :)

Pewne wzory kolczyków, które wymyśliłam, wydają mi się wręcz stworzone dla każdej kobiety!
Do takich z pewnością należy model Alexandra - kolczyki wysmuklające owal twarzy, zaskakujące połączeniem kształtów i blaskiem.
Poprzednio występowały w turkusowo-złotej wersji a dziś pokazuję je w delikatniejszej: królują beże, brązy, szarości i pudrowy róż.
Wykorzystałam masę perłową, bryłki fasetowanego agatu, szklane perełki i kryształki i drobne koraliki szklane Toho opalique rainbow lavender. 







17 komentarzy:

  1. piękne i niezwykle oryginalne mimo klasycznej formy:) bardzo udany projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe, cudne kolory i niesamowite wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Teraz zdarza mi się często pruć jak coś nie idzie jak trzeba, ale warto to robić, żeby efekt był udany :)

      Usuń
  3. świetne kolory i forma fajniutka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forma nalezy do moich ulubionych :) juz powstały następne - błękitno-fioletowe :)

      Usuń
  4. Jak zawsze piękne w Twoim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie i bardzo elegancko się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam połączenie brąz i szarości - jest własnie takie eleganckie :)

      Usuń
  6. Piękne kolczyki! i dwukolorowy sutasz wygląda świetnie w tym zestawieniu! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie wydaje mi się, że ten pasiasty sznureczek "robi" całe wrażenie :)

      Usuń
  7. Prawdziwe śliczności! Może skusisz się, zajrzysz do mnie i wygrasz fajną zimową czapkę?

    OdpowiedzUsuń