Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

niedziela, 15 września 2013

Pomungo i nowy pomysł :)

Oto mini relacja z wczorajszego kiermaszu Mungo Fair w Sopocie. Pogoda kapryśna na sam koniec dała o sobie znać i lunęło :( Niestety padła mi bateria w aparacie i nie mogłam cyknąć fotek pozostałych stoisk a wiele ich było. Jak tylko ktoś u siebie opublikuje zdjęcia to dodam linka :)
Za fotki mojego stosika podziękowania dla Izy z Galaxyclothes!





Chciałabym podzielić się z Wami pewną decyzją, jaką podjęłam odnośnie swego "dalszego rozwoju" (jakkolwiek szumnie to brzmi :P).
Otóż, będę się powtarzać :) Mam na myśli, że będę powielać swoje wzory w rożnych wariantach kolorystycznych. Wynika to z tego faktu, że mam ogromną frajdę z szycia według tego samego wzoru i z tego, jakie ciekawe przynosi to efekty!
W celu odnalezienia się w gąszczu wzorów każdy model otrzyma swoją nazwę i kolejne numerację.
Fajny pomysł??

Dziś pierwszy taki eksperyment. Prezentuję model "ANASTASIA" w 3 odsłonach (w kolejce 2 następne) :










4 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł! :) Mnie najbardziej spodobała się wersja niebiesko-kremowa ze złotymi elementami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę Ci sekret - to też mój faworyt!

      Usuń
  2. Lubię oglądać, nie tylko twoje prace soutache i zdarzyło mi się widzieć te same wzory w różnej kolorystyce. I naprawdę miały inny nastrój, były różne, mimo powtórzonych kształtów. Dlatego uważam, że to dobry pomysł. A z tych to najbardziej mi się te z białym podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! Coraz bardziej podoba mi się ten pomysł!

      Usuń