Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

środa, 7 sierpnia 2013

Jarmark Dominikański 2013 dzień 1 i... ostatni!

Uff jak gorąco, puff, jak GORĄCO!!!!
Strasznie wszystkich przepraszam, ale nie mam siły przeżywać jeszcze raz tak upalnego dnia :( Nie dam rady pojawić się jutro na Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku... to nie na moje siły. Pozdrawiam i podziwiam tych, którzy wytrzymują tak pod chmurką ponad 3 tygodnie... Ja to jestem tzw. "cienki Bolek" :P



Te kolczyki idealnie oddają mój dzisiejszy nastrój :P :
To wersja kolczyków z TEGO posta. Jakoś ostatnio mnie ciągnie do powtarzania swoich wzorów. Jak bardzo przekonacie się w przyszłych postach :)







2 komentarze:

  1. I bez patrzenia na te kolczyki potrafię sobie wyobrazić panującą tam temperaturę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię Ci się, że zakończyłaś po pierwszym dniu - w takiej duchocie po prostu się nie da! Sama to przerabiałam - uciekłam o 17, a miałam być do 18 ;-)

    OdpowiedzUsuń