Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

poniedziałek, 15 lipca 2013

Moje kocie kolczyki.

Kocham moje kociaki!!!To najcudowniejsze miśkuny pod słońcem!!!
Dziś chciałabym się pochwalić kolczykami, które powstały już dawno temu i które należą DO MNIE :P
Inspiracją był oczywiście mój słodki Beryl Ash Dzikość Serca*PL :)









A pochwalę się, a co! Beryś na ostatniej wystawie w Pucku zdobył EX1 i NOM BIV TOTAL i 2 razy biegaliśmy na porównanie! Karmelka przegrała ze swoją przepiękną przyrodnią siostrą Bisou i otrzymała EX2 :) 



Lubicie wystawy kotów? A może ktoś równie zwariowany jak ja miałby ochotę na biżuterię w kolorach swojego pupila??? Szalony pomysł, no nie? :)


Jeśli ktoś ma ochotę nas spotkać na wystawie to serdecznie zapraszam w dniach 3-4 sierpnia do Sopotu na IX i X JUBILEUSZOWĄ MIĘDZYNARODOWĄ WYSTAWĘ KOTÓW RASOWYCH SOPOT AMBER 2013!


8 komentarzy:

  1. No i nie wiem czym mam się bardziej zachwycać? ;-)
    Kociakami czy kolczykami?
    Kolczyki prześliczne, a kociaki do tulenia :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki boskie :) A kotki kochane!!! Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kociaki :) chyba duma rozpiera jak takie nagrody zbierają :).
    Kolczyki równie piękne a pomysł świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kolczyki! Kolorystyka piękna :)
    A kociaki przeurocze :)Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kolczyki... a kociaki słodkie. Gratuluje kociego wdzięku i wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie się prezentują takie asymetryczne kolczyki- brawka

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki dopasowane do PUPILA! to jest dobry pomysł!
    Widziałam piękne torebki z siersci, zaznaczam z siersci , a nie ze skórki! Pupila. Były piękne, przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń