Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

piątek, 3 maja 2013

Wyzwanie sutaszowe na fb!

W styczniu tego roku wpadłam na pomysł, aby w grupie sutaszowiczek na fb zorganizować konkurs-zabawę, podobną do wyzwań jakie organizują scraperki :) I udało się!!!
Do zabawy przez 3 miesiące zgłoszono kilkadziesiąt prac :) Powstały przecudne kolczyki, bransolety i wisiorki!
Wymyśliłam regulamin - w skrócie zabawa polega na tym, aby wykonać pracę według rysunkowego projektu. Prace są publikowane anonimowo każdego 25 dnia miesiąca i następuje głosowanie poprzez polubienie zdjęcia. Wygrywa autorka, która zbierze najwięcej kliknięć i dopiero wtedy ujawniane są personalia uczestniczek :) 1 dnia nowego miesiąca publikowany jest kolejny projekt autorstwa Zwyciężczyni :)
Niestety, ze względu na nowe obowiązki postanowiłam od maja przekazać "dowodzenie" Made by Gigi, ale bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkie uczestniczki :)

Tak prezentował się pierwszy lutowy projekt autorstwa córki Adrianny Rodowicz.


A ta praca zdobyła najwięcej głosów :) To ja ją wykonałam :)





Nagrodą w konkursie jest specjalny baner, który projektuje Kraina Bereniki!
 

Oto kilka innych prac, które moim zdaniem też zasługują na uznanie!!!



aut. Vitalijsky.


W następnym poście prezentacja projektu na marzec i jego wyniki!


4 komentarze:

  1. rzeczywiście są śliczne! zasłużona wygrana:) i bardzo fajna zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bym chciała zapytać gdzie i kiedy można zobaczyć aktualne wyzwanie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba należeć do grupy: https://www.facebook.com/groups/martazare/

      Usuń
  3. Gratuluję! Wygrana w 100% zasłużona. Piękne kolczyki - jak dla mnie wymarzona kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń