Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

wtorek, 7 maja 2013

Wyzwanie kwietniowe.

To trzeci post na temat wyzwania sutaszowego na fb :)

Na kwiecień wymyśliłam projekt, który pozwalał na więcej dowolności w traktowaniu tematu.
Można było wykonac dowolny element biżuterii. Zgłoszono 36 prac!!! Ja zrezygnowałam z udziału, jednak na pewno w przyszłości uszyję coś według tego pomysłu.



Zwycięska praca - wisior otrzymała 98 głosów! Jej autorką jest Rododendron7 !


Wszystkie zgłoszone prace zasługują na uznanie, ale pokażę mój TOP 5:

aut. Made by Gigi.





aut. Mosca


2 komentarze:

  1. Aniu, mam nadzieję, że w majowym wyzwaniu weźmiesz udział :) Btw - mój blog już jest pod nowym adresem, zapraszam :) http://mosca-sutasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle wspaniałych prac. Perfekcyjne wykonania i cudowny dobór barw.

    OdpowiedzUsuń