Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

piątek, 17 maja 2013

Wymiankowo-konkursowo :)

Kilka postów temu Lore Art zaproponowała mi wymiankę. Marzyła o kolczykach asymetrycznych wykonanych z metalizowanego sznurka. Powstały takie "smocze" kolczyki :)




EDIT 23.05.13:
Spójrzcie jak cudownie prezentuje się w nich nowa włascicielka:




Ja z kolei poprosiłam o brochę, która przedstawiać miała moje kochane kociaki :)



Super, no nie? :) CZAD!! Wszyscy kociarze mi zazdroszczą :P


Kolczyki zgłaszam do Gotyckiego Wyzwania w Kreatywnym Kufrze.

 

To jeszcze nie koniec posta! Serdecznie dziękuję obserwatorce mojego bloga Ani za cynk o Konkursie Książkosfery Odmieniec!
Prezentowane dziś kolczyki zainspirowane zostały historią Izoldy - bohaterki książki Philippy Gregory.


Staję w konkursowe szranki i liczę na Wasze głosy!

7 komentarzy:

  1. Kolczyki zjawiskowe!
    Kociaki słodkie :-)
    Broszka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę zapożyczyć zdjęcia? Aparat nie współpracuje ;) Kolczyki dziś doszły, są cudowne! :) Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. imponujace kolczyki... fantastyczne kolory...

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite te kolczyki! Naprawdę bardzo smocze :))
    a kocia broszka przeurocza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyszły te "smoczki":)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne! naprawdę to co robisz jest niesamowite!! :))
    pozdrawiam, pinku-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. BARDZO mi miło czytać Wasze miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń