Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

piątek, 24 maja 2013

Kolorowo i konkursowo :)

Ten radosny komplecik powstał dla przesympatycznej sutaszomaniaczki :) Jest tak optymistyczny, że już samo patrzenie na zdjęcia powoduje, że mam uśmiech na twarzy :)









A co powiecie na małą zabawę??
Z okazji 200 posta proponuję konkursik dla spostrzegawczych osób :) Ten wzór kolczyków już pokazałam kiedyś na blogu! No właśnie - KIEDY???
Kto pierwszy w komentarzu wklei linka otrzyma ode mnie super nagrodę - broszkę z TEGO POSTA !!!

Miłej zabawy!!!
Buziaki,
Ania

14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://arteria-art.blogspot.com/2012/12/zima-na-sodko.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ekspresss!!! No to dawaj adres do wysyłki na maila :P anna.arteria@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny tęczowy komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudny jest!
    Zakochałam się i ja...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny i jaki kolorowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zuza, Ty farciaro :)Piękny, bajeczny, cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :) czasami mi się udaje... no ale mieć coś od Ani to super sprawa!

      Usuń
  8. Bombowe kolory! Świetny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Whаt's Going down i am new to this, I stumbled upon this I have found It absolutely helpful and it has aided me out loads. I'm
    hoріng to givе а contrіbutіon
    & aid dіffeгent users like itѕ aіdеԁ me.
    Great ϳob.

    Mу wеb blog: aranżacje sufitów

    OdpowiedzUsuń
  10. aAA! Przepiękny!
    Można się od ego kompletu uzależnić mmm

    Aniu!! zaczynam się stresowac!!

    OdpowiedzUsuń
  11. uzależniłam się, znowu jestem...:o)

    OdpowiedzUsuń