Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

niedziela, 24 marca 2013

Pokiermaszowo.

Oto jak mi minęły ostatnie 2 niedziele w Sopocie :)

Kiermasz w Dworku Sierakowskich.
Za przemiłe towarzystwo dziękuję kochanej Marcie!









Kiermasz Mody i Designu w Zatoce Sztuki.
Było przesympatycznie dzięki Agacie, Izie, Gigi i Emi- pozdrowienia Dziewczyny!

(zwróćcie uwagę na nową neonową kopertówkę! jest boooskaaa :) obiecuję, że już niedługo pokażę ją w całej okazałości w osobnym poście!)







3 komentarze:

  1. Super fotki :) Poproszę na maila to nasze wspólne :D Przyda mi się :D
    A torebka mmm! Pokazuj!! Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra :) ostatnio sama myślałam żeby brać udział z takim kiermaszu, ale nie jestem chyba na tyle odważna , pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! 2 pary kolczyków i jestem zakochana i chcę więcej! Wiosnę już mam na uszach ;)

    OdpowiedzUsuń