Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

piątek, 8 marca 2013

Dzień kobiet!

Pamiętacie konkurs tancerza Jarka Chojnackiego, w którym nagrodą był talon na wykonanie biżuterii przeze mnie? Wygrała go Marta - też sutaszystka! :) Poprosiła o długie kolczyki w stonowanych kolorach, dobre na co dzień. Wybrałam farbowany przeze mnie sznurek i fasetowane fluoryty (od innej sutaszystki KLIK), hematyty, masę perłową i błyskotki. Cieszę się, że przypadły do gustu właścicielce!




 W podobnym klimacie powstały mniejsze kolczyki z pięknie odbijająca światło naturalną muszlą:



A przy okazji dziś mamy 8 MARCA - DZIEŃ KOBIET! Życzę wszystkim wspaniałym kobietom zaglądającym do mnie aby były rozpieszczane nie tylko od święta! 


 Kolczyki Marty zgłaszam do konkursu "Być kobietą" :)



9 komentarzy:

  1. bardzo elegancko wyszły te kolczyki, ale podziwiam samodzielne farbowanie- ja jestem zbyt leniwa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyki ;) szczególnie, że są farbowane własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takich kolczykach można bez wątpienia poczuć się w 100% kobietą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam serdecznie na moje pierwsze Candy :)
    http://eduszka.blogspot.com/2013/03/moje-piersze-candy.html

    Pozdrawiam bardzo serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Chciałabym zaprosić Cię na "Książeczki synka i córeczki" oraz na "Babylandię" na dwie zabawy, w obu do wygrania ciekawe książki, ale nie tylko, bo jest również kilka sztuk biżuterii hand-made i drobiazgów do tworzenia biżuterii :) Nie chce narażać się wklejając bezpośrednio linki, ale jeżeli byłabyś zainteresowana to blogi znajdziesz w moim profilu :) Może miałabyś ochotę wziąć udział? Nie żebym namawiała, po prostu polecam :)

    OdpowiedzUsuń