Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

sobota, 5 stycznia 2013

Nowy Rok - nowy look!

Witajcie w Nowym Roku! Jak się Wam podoba nowy wygląd bloga? Na fanpage'u też się pojawi niebawem :) To tylko początek wielkich zmian :)

W banerku znajdowała się wczoraj przepiękna akwarela autorstwa utalentowanej Eweliny, którą przepraszam za ogromne opóźnienie w opisaniu tej naszej wymianki. Wynikła ona właśnie z planowanego liftingu na początek roku.



Ewelina namalowała specjalnie dla mnie przecudne 3 akwarele i podarowała mi książeczkę dla dzieci z ilustracjami swego autorstwa! Dziękuję Ci jeszcze raz!


Gorąco zapraszam do obejrzenia jej czarujących prac!

Dla Eweliny przygotowałam kolczyki szaro-błękitne z perełkami hodowlanymi. 
Pierwsza wersja okazała się być zbyt jasna:



więc uszyłam drugą parę i jeszcze jedną z przepięknie mieniącymi się fasetowanymi kulami Nocy Kairu:



Poniżej kolczyki, z których jestem dość zadowolona - nic dziwnego, że szybko znalazły właścicielki :)



8 komentarzy:

  1. pięknie pięknie, ale zawsze zaskakują mnie zmiany wyglądu bloga i chwilę trwa zanim sie przyzwyczaję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie:) a kolczyki fioletowe prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie tu u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te długie są cudowne!
    A nowy look jest radosny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe zmiany w wyglądzie :)
    Kolczyki śliczne. Mi w szczególności wpadły w oko fioletowe :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :))) Uwielbiam Twoje kolczyki - są cudowne!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę samych wspaniałości na Nowy Rok z nowym lookiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolczyki.

    Najważniejsze w życiu to robić coś z pasją.

    Zapraszam Ciebie w wolnej chwili także do odwiedzin mojej strony stworzonej z pasji:

    www.forum-ogrodnicze.oleander.pl

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń