Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

niedziela, 6 stycznia 2013

Nowy look 2 :)

Ale u mnie ostatnio zamieszanie na blogu. Mam nadzieję, że się nie pogubicie :)

Kobieta zmienną jest - od dziś w zdjęciu głównym znajduje się moja praca, gdyż poprzednie wprowadziło kilka osób w dużą konsternację :)
Mam nadzieję, że Ewelina nie będzie na mnie zła. Jej urocze akwarele zawisną na honorowym miejscu przy biurku - na mojej tablicy z inspiracjami  :)

Na wspominanym zdjęciu możecie podziwiać fragment naszyjnika w dość przyjemnym zestawieniu kolorystycznym - miedź + srebro +szarość + ecru. Tak prezentuje się całość:





UWAGA!

Zachęcam wszystkich gorąco do włączenia telewizora w najbliższą środę 9 stycznia w godz. 9-11, gdyż w TVP2 w programie "Pytanie na Śniadanie" wystąpi TĘCZAK i opowiadać o nim będzie jego pomysłodawczyni - Saadia i biżuteryjkowa organizatorka aukcji dla WOŚP - Marisella!!!!!!

11 komentarzy:

  1. piękna praca i myślę, że sznurkowa bardziej oddaje charakter Twojego bloga- jestem za ostatnią wersją

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda naprawdę elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny naszyjnik!

    Bardzo fajny nowy look bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się skąd czerpiesz inspirację do tworzenia tak pięknych przedmiotów? czy szukasz jej w naturze? W każdym razie gratuluję pomysłowości!

    OdpowiedzUsuń