Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

sobota, 19 stycznia 2013

Informacje parafialne :)

Troszkę się uzbierało różnych spraw, stąd też tytuł posta :)

Pejtoon - niesamowicie utalentowana scraperka, którą nota bene uwielbiam jako osobę :P postanowiła tworzyć cyklicznie prace inspirowane MOJĄ BIŻUTERIĄ!!! Zaglądajcie na jej stronę
Jestem oczarowana tą pierwszą kartką ♥ i już nie mogę się doczekać, co nowego zrobi za tydzień!


Inspiracją był ten komplecik z TEGO posta :)




Chciałabym serdecznie podziękować za nowe wyróżnienie, które przyznała mi Zamornik!
Mam nadzieję, ze mi wybaczycie, ze nie podejmę zabawy. Pisałam już o sobie w kilku postach i chyba na razie wystarczy :P


Trwają przygotowania do moich pierwszych warsztatów. Dokupuję materiały żeby niczego nie zabrakło i tworzę swojego pierwszego tutoriala (!), który zapewne poza wersją papierową dla kursantek trafi też na bloga :)

Przy okazji, zakupiłam ostatnimi czasy kilka sznurków do sutaszu innych producentów niż czeska PEGA- pracuję nad postem na ten temat!

A na koniec kolczyki w brązach przełamanych błękitami, turkusem i kropelką fioletu!








2 komentarze:

  1. obstawiam te o góry- baaardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu - dziękuję ;*

    A kolczyki superowe :)

    OdpowiedzUsuń