Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

niedziela, 30 grudnia 2012

Tęczak dla WOŚP!

Kilkanaście lat temu byłam wolontariuszką Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i co roku staram się wpłacić choć niewielki datek.
Gdy w listopadzie Saadia zaproponowała na fejsbookowym forum, żebyśmy wykonały zbiorowo coś specjalnie na rzecz Orkiestry to wiedziałam, że ten pomysł jest genialny!
W najśmielszych snach nie spodziewałam się jednak, że przyjdzie mi uczestniczyć w powstaniu takiego dzieła sztuki!

Kolorystyka i projekt zaproponowane przez Ewelinę prezentowały się tak:






Do szycia przyłączyło się 60 (!) dziewczyn z Polski i nie tylko. Każda wykonała co najmniej 1 element.

Moje wyglądają tak:



A tutaj wszystkie gotowe elementy:


Centralny element autorstwa Aurus:


Oficjalna strona naszyjnika TU!!!!!



A teraz już cieszcie oczy i pokazujcie znajomym i rodzinie :)

Niech ten naszyjnik obejrzy cały świat!

 Niech znajdzie godną (hojną) właścicielkę!!!

Zdjęcia - Arek Rząd, Red Room
Stylizacja - Iwona Rząd
Modelka -Emilia Sierzputowska 

Studio Fotograficzne Red Room All rights reserved - Red Room © 2012







Aukcja rusza jutro! Jak tylko się zacznie to wkleję linka!

8 komentarzy:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA O mój Boże...gdybym tylko mogła wpłaciłabym każdą cenę !!!!! co za cudo...WOW Na pewno będzie wiele wart i w wspaniały sposób zasili konto WOŚP

    OdpowiedzUsuń
  2. Cel szlechetny - a naszyjnik extra.Trzymam kciuki za powodzenie przedsięwzięcia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi dech zaparło jakiż ten naszyjnik jest piękny. Gratuluję pomysłu i życzę jak największej kwoty w licytacji. Pozdrawiam AGA

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam u Aurus w kawałkach, ale w całości to rzecz genialna!!!brawka wielkie brawka

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo!Cudo! Naszyjnik jest bajecznie piękny!
    I wspaniała sesja!
    Samych wspaniałości na Nowy Rok!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł!! A naszyjnik jest obłędny, cudowne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałaś ten huk?
    To moja szczęka opadła na biurko ;-)
    Jestem w szoku!!!
    Cudo - to za mało powiedziane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gapię się, gapię i oczu odlepić nie mogę! Piękna inicjatywa :) To jest cudowne uczucie jak ma się choćby mały wkład w takiej pracy. Super!

    OdpowiedzUsuń