Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

piątek, 7 grudnia 2012

Pracowite weekendy!

Już jutro Bakalie :) Już nie mogę się doczekać!

W niedzielę 9.12 spotkać mnie będzie można na kiermaszu w Café Pub • Bruderschaft w Gdańsku!


Ale, ale! Kolejny weekend zapowiada się równie ekscytująco!

Sobotę 15.12 spędzę na kiermaszu, który współorganizuję niedaleko mojego miejsca zamieszkania na Oruni Górnej!



Zaś w niedzielę 16.12 jadę do Sopotu do Klubu 3 Siostry na następny kiermasz świąteczny!



A potem już tyko sprzątanie, lepienie uszek i pakowanie prezentów dla najbliższych... uffff :)

Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie!




6 komentarzy:

  1. o rany widzę, ze wybrzeże szaleje na całego świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szaleństwo :) pozytywne rzecz jasna

    OdpowiedzUsuń
  3. To można tylko życzyć owocnych kiermaszy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze zazdrościłam, że tyle jest fantastycznych miejsc, w których można kupić Twoje cuda. Na szczęście u mnie w mieście też będzie kiermasz świąteczny
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2012/12/wielkie-wydarzenie.html
    - na którym będę miała okazję pojawić się już nie jako ainuin1 (jak wcześniej we wpisach n blogu), lecz Lexie's Art - a wczoraj zaszalałam i założyłam także bloga...
    Pozdrawiam
    Ola

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo niesamowicie:) uwielbiam kiermasze i w 3 siostrach również będę !:)
    Em

    OdpowiedzUsuń