Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

piątek, 21 grudnia 2012

Kiermasz w 3 siostrach.

Ten post kończy przegląd kiermaszy, w których wzięłam udział w tym roku :)
W 2013 roku planuję dużo zmian w zakresie promocji mojej pasji :) Taki wygląd stoiska, loga i bloga odejdą do lamusa... Już się nie mogę doczekać!

A póki co, "przeżyjmy to jeszcze raz" - kto nie był, niech żałuje! Pozdrawiam bardzo serdecznie Martę z ArtLandu, z którą mogę konie kraść :P





Dzięki Marcie miałam okazję po raz pierwszy spróbować kolorowania stempli firmy Magnolia markerami Copici.


Bardzo mi się spodobało, tak mi minęła godzinka...



 ... i podobno jak na pierwszy raz to wyszło całkiem nieźle :)


Pozostałe stoiska:




2 komentarze:

  1. Kartka wyszła przepięknie!
    Ja niestety nie posiadam ani jednego zdjęcia z kiermaszu, ale to z racji tego, że byłam kompletnie zielona w temacie - to był mój pierwszy :-)
    Następnym razem 0 jeśli się uda... na pewno się poprawię!Za to Twoje cuda na kiermaszu prezentowały się wyjątkowo pięknie!

    OdpowiedzUsuń