Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

wtorek, 18 grudnia 2012

Bakalie - fotorelacja!

Najbliższe posty poświęcę relacjom z 4 (!) targów/kiermaszy, w których brałam udział w ciągu minionych 2 (!) weekendów. Znacie film "Speed"??? Tak zwariowane były moje ostatnie 2 tygodnie!
Gdańsk Bakalie Żak - Gdańsk Bruderschaft
Gdańsk butik Odzież Zafriko - Sopot 3 siostry
A w tak zwanym "międzyczasie" zamówienia specjalne, jakieś 10 par kolczyków tworzonych w "wolnych chwilach" i pierwsza profesjonalna sesja foto z udziałem mojej biżuterii (będzie osobny post)... Ufffffffffffffffffffff...jestem nienormalna! :P


Bakalie 08.12 Gdańsk, Żak




Moją sąsiadką była Magda z Pracowni z Przytupem - pozdrowienia!!!




2 komentarze:

  1. ohh no to się działo dużo:) super:) uwielbiam patrezeć na stosika z sutaszem, tyle kolorów i rożnorodności w jednym miejscu:) a w mojej mieścinie byłam na jarmarku i nawet jednego stoiska z sutaszem nie było... aż żałuje że się nie odważyłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. To następnym razem koniecznie się wybierz! To super sprawa i można poznać tylu fantastycznych osób :)

    OdpowiedzUsuń