Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

sobota, 22 grudnia 2012

Alice in Wonderland.

Na początku grudnia zaproszono mnie po raz pierwszy do współpracy przy profesjonalnej sesji fotograficznej - zaprojektowałam i wykonałam 2 pary kolczyków - efekty poniżej :)

Suknie ślubne - Panna Weselna (dostępne w wypożyczalni Salonu)
Make-up artist Dorota Majcher Wizaż&Stylizacja by Tranquilla, użyczyła również do sesji przepiękne buty. Kolczyki Arteria-Art :)))
Akcesoria i dodatki: Dorota Majcher, Andrzej Car, Ida Okólska i Erta Kulikiewicz.
Obrazki z sesji namalowali Akua - Ania AC photography oraz FIX.
Modelki:
Alicja Ada Barbarewicz.
Królowa Kier Dorota Smogorzewska.
Sceneria - sala Crazy Room w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER.

Aranżacja i scenografia lokalu "Crazy Room" stanowi podlegający ochronie utwór, do którego autorskie prawa majątkowe należą do Gdańskiego Inkubatora Przesięciorczości "STARTER". 

Wszystkie fotografie podlegają ochronie zgodnie z prawem autorskim. 



Alicja.







Królowa Kier.







To oczywiście tylko mały fragment sesji, pozostale zdjęcia można zobaczyć TU :)

A tak wyglądały zaprojektowane przeze mnie błękitne kolczyki Alicji



i czerwono-czarne Królowej Kier.





4 komentarze:

  1. gratuluję! kolczyki na sesji prezentują się wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, piękne kolczyki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Te dla niedobrej Królowej chyba nawet bardziej mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Kolczyki Królowej robią prawdziwą furorę i pojawią się niebawem jeszcze raz na żywej modelce!
    Pozdrowienia <3

    OdpowiedzUsuń