Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

piątek, 30 listopada 2012

Kołnierz(yk).

Już od bardzo dawna chciałam wyhaftować kołnierzyk. Gdy zwróciła się do mnie z taką właśnie prośbą przesympatyczna klientka - nie wahałam się ani chwili!
Wymarzyła sobie kołnierzyk w całości  haftowany sutaszem, nie zupełnie biały i nie przesadnie świecący, w którym dominowałyby perły - dokładnie taki o jakim sama myślałam!

Projekt splotów miałam już dawna w głowie, przelałam go tylko na papier, zrobiłam zakupy materiałowe w sieci i nie tylko i zabrałam się do pracy!
No i zaczęły się schody... Żaden ze znalezionych w internecie wykrojów materiałowych kołnierzyków nie zgrywał się z projektem, nie mówiąc o podanych wymiarach, więc musiałam wymyślić go sama. Jak trudne to było zadanie, przekonałam się przy wykańczaniu karku - ciągle coś nie leżało, odstawało, marszczyło się niemiłosiernie, ech naprułam się i na przerabiałam a termin odebrania zbliżał się nieubłaganie...

Pracowałam nad nim wieczorami przez minione 3 tygodnie, trudno zliczyć ile czasu dokładnie, myślę, że minimum 40 h.
Zużyłam ponad 50 m sznurka sutasz w kolorach ecru, śmietankowym i białym oraz setki naturalnych pereł hodowlanych, pereł szklanych i akrylowych, kryształków Swarovski Rivoli i Bicone, krążków, kuleczek i wydłużonych owali masy perłowej, koralików Srebrny pył i Perła gnieciona, drobnych szklanych koralików perłowych i srebrnych.

Trudno to uchwycić na zdjęciach, ale kołnierz jest cieniowany - z przodu najciemniejszy, na karku biały.

Uważam, że to, póki co, moje najlepsze dzieło życia-szycia :)

Chwila przekazania właścicielce - bezcenna :)









Kołnierz zgłaszam do konkursu sklepu To Co Kocham pt. "Królowa śniegu"

Wystarczy tu kliknąć i polubić 


oraz Amatorskiej Sztuki Szkatuły Artysta Miesiąca


16 komentarzy:

  1. Wspaniały! Aż brak mi słów, aby wyrazić zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDNY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Prawdziwe dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko z córką! brak słów na opisanie tego! piękny :) Powodzenia w konkursach :) kliknięte i polubione

    OdpowiedzUsuń
  4. O Boże! Nigdy nie widziałam czegoś tak pięknego! Powodzenia w konkursach, na pewno wynik to formalność. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chmmm, jak dla mnie za bogaty, no chyba ze to ma byc bal kostiumowy to królowa sniegu pierwsza klasa.
    . chyle czoła przed włozona pracą

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak fragment stroju toreadora. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieło sztuki... Cudne! Podziwiam Twój talent i cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż zaniemówiłam z wrażenia... Kołnierzyk jest przeuroczy i bardzo bogaty. Istne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. woow ale sie napracowalas! efekt powalajacy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak mi miło, Dziewczyny, dziękuję :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. jasny gwint!skąd ludziska mają takie pomysły i takie zapał, bo nie mogę uwierzyć, że kilka razy nie miałaś już dość dziergania. Ja nie mam wytrwałości wiec nawet nie zabieram się za takie wielkie tworki- przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski! Nie, to mało powiedziane! Brak słów by wyrazić mój zachwyt! I jeszcze w bieli!
    Właśnie organizuję konkurs na blogu. Może skusisz się na lampkę? Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi brak słów, oglądalam już go na fejsie, teraz tu i aż mnie dreszcze przechodzą. Aniu to dzieło sztuki! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Samych wspaniałości na Nowy Rok!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń