Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

wtorek, 18 września 2012

Niezłe Kwiatki - fotorelacja.

Sorki za kilka dni obsówy, ale w sobotę po hendmejdowym festiwalu Niezłe Kwiatki w Sopocie znowu wyskoczył mi dysk i jakoś dochodzę do siebie...

Było super i jeszcze raz się przekonałam, że takie imprezy to niesamowita okazja żeby podtrzymywać stare znajomości, poznawać nowych przesympatycznych ludzi tak samo zakręconych jak ja, napatrzeć się na prawdziwe cuda i podziwiać niezliczone ludzkie talenty!
Jeszcze raz dziękuję Organizatorce i wszystkim wystawcom za mile spędzony dzień i do zobaczenia już w grudniu!




Jeśli nic mi nie przeszkodzi, to już jutro postaram się wrzucić zdjęcia mojej nowej kolekcji! (na sztaludze u góry na białym tle po prawej).



Pracusie w akcji, czyli Małgosia i Agata.


Fashionistki dyskutują o najnowszych trendach - Daniela - właścicielka Magic Box (i organizatorka całej imprezy) i Asia - właścicielka Lakokarda.


Magda - stara wyjadaczka takich imprez :)


Poniżej rzut okiem na pozostałe stoiska - szkoda, że nie zdążyłam złapać wszystkich :(








 Moje zdobycze wymiankowe:


Trampasy, które pokochałam od 1 wejrzenia wymalowane przez Kasildę.


Broszka i podkładki od Małgosi.


Torba, którą wybrałam kaprysząc okropnie u Agaty.

4 komentarze:

  1. Swietna impreza i prezenty cudowne, trampki niezwykłe

    OdpowiedzUsuń
  2. ile wspaniałych cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno było superek- ja nigdy nie wystawiałam, ale byłam polukać na śliczne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorowo i cudnie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń