Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

środa, 1 sierpnia 2012

Rocznica bloga.

Byłam tak zaabsorbowana Cepeliadą, że aż przegapiłam rocznicę powstania bloga :(

27 lipca 2011 roku

Dziękuję wszystkim obserwatorom, komentatorom i zaglądaczom :)

Kilka informacji, co się działo przez ten rok:

Otwarto mój blog ponad 14 600 razy (!)
Najwięcej odwiedzających pochodzi z Polski, Stanów Zjednoczonych i Rosji.
Przyłączyło się 140 obserwatorów.
Opublikowałam 107 postów.
Zamieszczono 666 komentarzy,

uffff działo się, nie ma co!


Następny blogowy rok będzie jeszcze lepszy i ciekawszy, na pewno pojawi się jakiś konkursik :P








Z tej okazji coś miłego dla oka, czyli kilka rzeczy z grupy Elegance:




Poniżej 2 pary kolczyków, które później przerobiłam na życzenie klientki na klipsy:


 


Pierścionki, czyli małe jest piękne:








Everybody razem!


(fot. E. Lademann)

 Zmykam na kilka dni z dala od komputera i internetu. Czego i Wam życzę :)



12 komentarzy:

  1. Gratuluję rocznicy bloga:) Kolczyki i pierścionki cudne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ale jakoś te pierwsze najbardziej w moim guście. Trochę wzburzone morze, trochę mech na skałach... Wyspa Wielkanocna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i najnaj na kolejny rok

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy, sutaszki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)))) prace jak zwykle piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego życzę!
    Najbardziej podoba mi się en pierwszy pierścionek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje oby kolejne lata były obfitsze w komentarze i odwiedziny, piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję serdecznie:)) w blogowaniu nie chodzi o liczby, ale na pewno są one jednak miłe dla oka i duszy ;)))
    A ja znowu wzdycham z zachwytu oglądając Twoją biżuterię... :)) Pozdrawiam i życzę kolejnego udanego roku w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje!!! piękne kolczyki dzisiaj pokazujesz :) szczególnie urzekły mnie pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam po raz pierwszy :)
    Jestem zachwycona wyrobami, są prześliczne. Gratuluję !!!
    Będę zaglądać.
    Zapraszam też do siebie.
    Pozdrawiam
    Marille

    OdpowiedzUsuń