Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

piątek, 6 lipca 2012

Wygrane Candy i zamówienie.

Wyjątkowo dopisuje mi szczęście :)
Wygrałam kolejne candy - u Anstahe!!!


Poszewka na dużą poduszkę, wieszaczek i wyhaftowany obrazek!
SZOK!

A poniżej też relacja z prezentów, jakie też otrzymałam w poprzednim Candy u Moniki - na moje życzenie turkus rządzi :))))



Aaaaaaaaż 2 bransoletki, kolczyki, przywieszka do komórki i brelok - ze wszystkim się nie rozstaję!

DZIĘKUJĘ DZIEWCZYNY :)


Jako bonus zamówienie specjalne złożone przez właścicielkę broszki Sztokholm.
Pierwsze kolczyki wieczorowe, ale bez przesadyzmu, tylko czerń z dodatkiem złota, drugie na co dzień w kolorach broszki.



8 komentarzy:

  1. Ale masz szczęście. Oby ta dalej ;)
    a kolczyki jak zawsze świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie mi sie podobaja Twoje dziela ;_)

    OdpowiedzUsuń
  3. te czarno złote są boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranych a kolczyki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ;)

    http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki przepiękne :)

    W wolnej chwili zapraszam na moje candy, może znowu się uda coś wygrać :)))
    filc-soutache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wygranych - piękne :)) A co do Twoich kolczyków to piękne, piękne, piękne! Te wieczorowe, niby bez przesady, ale w tym tkwi ich urok:))

    OdpowiedzUsuń