Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

poniedziałek, 30 lipca 2012

Cepeliada - fotorelacja.

I już po Cepeliadzie! Chciałabym podziękować wszystkim fantastycznym Kobietom, które odwiedziły mojej stoisko. Dzięki Wam wiem, że to co robię przynosi innym tyle szczęścia i radości :)

Pozdrawiam też najserdeczniej Agnieszkę - Ceramika Kamiko, z którą dzieliłam stoisko oraz przesympatyczne sąsiadki Marzenkę i Renię!

Najprawdopodobniej pojawię się na kilka dni na Jarmarku Dominikańskim, najpewniej w ostatni weekend tj. 17-19 sierpnia, ale potwierdzę jeszcze termin na blogu.

 




Fragment ekspozycji.




 Moja siostra uszyła przecudne torebki a ja dorzuciłam małe ozdóbki :)


Stoisko Kamiko.



Praca wre, bo przyjmowałam zamówienia na bieżąco :)


Przeróbki na klipsy.




A teraz - hopsasa na zasłużony urlop!


7 komentarzy:

  1. Jarmark cudów jednym słowem. Ile tego i jakie to wszystko piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjedz na podkrapacie blagam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udanej Cepeliady! Miło było się spotkać:) Udanego urlopu:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie miałam nawet minuty by zajrzeć ale wiem ,że teraz jest wiele kobiet zadowolonych z nowych biżutków ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, ależ Ty masz tych kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę tym, którzy na żywo mogli pooglądać te cuda...

    OdpowiedzUsuń