Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

niedziela, 17 czerwca 2012

Specjalny prezent dla specjalnej osoby.

Dzięki blogowi poznaję niesamowite osoby. Jedną z nich jest Kamila, z którą połączyły mnie sutaszowe interesy a teraz zaprzyjaźniłyśmy się :)

Gdy wraz z Asią zostałyśmy zaproszone na jej urodziny od razu wiedziałyśmy, że musimy przygotować dla niej coś specjalnego. Szybko ustaliłyśmy, że odpowiednia będzie dla niej kopertówka. Asia odpowiedzialna była za stronę szyciową a ja za ozdobę z sutaszu.

I tak oto wczoraj obdarowałyśmy Kamilę pierwszą kopertkówką z sutaszem w roli głównej!


 Asia uszyła torbę wręcz perfekcyjnie!



Aplikację sutaszową dobrałam do ciemnogranatowego koloru tkaniny i barwnej podszewki. Znając gust Kamilii, wiedziałam, że trzeba dodać trochę blasku :)
Fajnym pomysłem wydawało mi się zakomponowanie sutaszu po krawędzi klapy, starałam się tez aby był możliwie wypukły.




Mina Solenizantki - bezcenna :) Jeszcze raz 100 lat Kamilo!

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajna torebka, ciekawie komponuje się z sutaszową "aplikacją" :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój sutasz totalnie zdominował tą kopertówę;) Zrobiłyśmy kawał dobrej roboty, ot co! I co najważniejsze: udało nam się trafić w gust Kamy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny aksamit to jest genialny wymysł, wszystko się na nim pięknie prezentuje.
    Kopertówka przepiękna a kolory tęczy zawsze mnie zachwycają.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno nie aksamit i nie jest w kolorze czarnym, tylko granatowym :P A kolory tęczy mnie również rozbrajają :)

      Usuń
    2. Z tym kolorem to chyba pijana byłam, ale materiał wygląda jak ten bardzo króciutki aksamit?
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Chciałabym powiedzieć, że nie tyle co mnie zatkało co totalnie wzruszyło...tak idealnie dobranego prezentu bardzo dawno nie dostałam ;) DZIĘKUJĘ :*****

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna torebka i wcale się nie dziwię, że wzruszył solenizantkę:) wszystkiego naj...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torebka i śliczna aplikacja:)
    Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26
    www.kasiulkowetwory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, przed chwilą podziwiałam tę torebkę u Joanki :-)
    Jest przepiękna! Wiem, powtarzam się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow właścicielka na pewno jest zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny pomysł i wykonanie!!! pięknie się prezentuje sutasz na tego typu torebce :)

    OdpowiedzUsuń