Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

sobota, 19 maja 2012

WYNIKI CANDY!!!!! Zrobiło się bardzo "na bogato" :)

Oto nastąpiła wiekopomna chwila!!!

169 osób pożądających moich kolczyków jest liczbą wręcz szokującą! :O
Nawet nie macie pojęcia ile radości sprawiły mi wasze wpisy i życzenia!
Dostałam od Was solidnego motywującego "kopa" i chyba dzięki temu zaczynam myśleć poważnie o moim hobby...

Każdego bloga odwiedziłam i jestem pod ogromnym wrażeniem waszych różnorakich talentów - DZIĘKUJĘ, ŻE MOGŁAM WAS POZNAĆ i do wielu osób będę częściej wpadać z wizytą :P

Ale co by nie przedłużać...

Po raz pierwszy stanęłam przed wyzwaniem takiego losowania, uwierzcie mi na słowo - emocje sięgały zenitu :)
Wybrałam tradycyjną metodę losowania :) W liczeniu pominęłam komentarze tych samych osób i te podwójne.


Przystąpiłam do wycinania i rolowania losów (metoda quillingu jest mi zupełnie obca ).


 I tak po ok. pół godziny rolowania wyglądało to tak:


Rolę "Sierotki" i jednoosobowej Komisji Gier i Zakładów objął Mój Luby J. :)
(reklamacje proszę składać do niego :P)

 I tak oto maszyna losująca zostala wprawiona w ruch :)


Pierwsza, najważniejsza nagroda trafia do:

autorki wpisu nr. 25 OliwkiEwki :)
(która z tego co widzę na blogu ma ostatnio nota bene niezłe szczęście w losowaniach - może warto żebyś zagrała w Totka?) 

OGROMNE GRATULACJE!!!!

A tak prezentuje się wspominane tajemnicze lusterko zamknięte:



Pora na dodatkowe drugie losowanie - kolczyki Busa wędrują do:


autorki komentarza nr. 154 Doroty Wysockiej!

GRATULACJE!!!


ale, ale...


skoro uzbierało się Was aż tyyyle, to postanowiłam obdarować jeszcze jedną osobę kolczykami Kawa po turecku z poprzedniego posta!

Tym razem szczęście w losowaniu uśmiechnęło się do:


Moniśki, która wpisała się jako 74 osoba!


GRATULACJE!!!!!!!

Oto Wasze nagrody:





UWAGA! Nie odchodźcie jeszcze od komputera :)
To JESZCZE nie koniec!


Chciałabym dodatkowo uhonorować 3 kolejne osoby!!!

Pierwszą, która zamieściła magiczny 100 komentarz!
Według moich obliczeń to:


Następna osobą jest autorka pierwszego wpisu - Kamila, która ma już pełno moich kolczyków, ale chyba jeszcze jedną parą nie wzgardzi :P

(Haha, a widzisz jednak czasem pierwsza osoba wygrywa )

Na koniec last but not least autorka ostatniego komentarza!



GRATULACJE!

Nagroda dla Was jest bardzo wyjątkowa - wykonam specjalnie dla Was kolczyki w typie tych, w wybranej przez Was kolorystyce!


Uffff no to w końcu kończymy :) Ja bawiłam się świetnie, mam nadzieję, że Wy również.
Do wszystkich wygranych powędrował mail gratulacyjny, teraz tylko czekam na namiary do Was i wysyłam paczuszki i szyję następne kolczyki :)

Strasznie się cieszę, że trafiło do mnie tyle nowych osób i tylu nowych obserwatorów :)

Do następnego!

38 komentarzy:

  1. Emocje faktycznie niesamowite.Ufff...czytałam z biciem serca.Dzięki za zabawę i za post niesamowicie trzymający w napięciu.Fajnie było.Gratulacje dla zwyciężczyń.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję szczęsciarom i zazdroszczę bo kolczyki jakie tworzysz są naprawdę wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranym ja z pokorą poczekam na kolejne candy:(.Pozdrawiam cieplutko Andziula.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściary :) Mnie wcale nie dziwi liczba chętnych, bo naprawdę cudne rzeczy robisz!
    Następnym razem może komputerową maszynę losującą, zawsze pół godziny więcej na produkcję nagród ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och... ale zazdroszczę Szczęściarom! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ się działo-gratulacje dla zwyciężczyń:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle nagród a ja bez szczęścia,ale dziękuję za zabawę, gratuluje tym co miały szczęście. Pozdrawiam i zapraszam na Candy z Edwardem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle nagród przeszło koło nosa, ale cóż, dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyń :)
    Dziękuję za zabawę i życzę Ci, żeby spod Twoich rączek wychodziły dalej takie wspaniałe dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje dla wszystkich zwyciężczyń! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tyle cukierasow woooooow wielkie gratulacje dla wszystkich szczesciar!
    pozdrawiam i dziekuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo bardzo dziękuję za wygraną :)!!!!!!! już lecę pisać maila :) a co do totka to wszyscy mi to mówią - może spróbuję ? ;) i śliczną ceramiczną miseczkę widziałam w losowaniu :) jestem miłośniczką ceramiki to może to mi pomogło??? ;))) dziękuje bardzo za wygraną jeszcze raz ;) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. tyle nagród a mi się nie udało...pozdrawiam i czekam na kolejne cukieraski.

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za zabawę, gratuluję szczęściarom :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobra gdzie sie pisze te reklamacje do lubego?
    Gratulacje i buziole wielkie wilekie

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję szczęściarom. Walka była zacięta, ale i nagród pełna pula. Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję szczęściarom. Walka była zacięta, ale i nagród pełna pula. Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW!!!!
    Ale jestem szczęśliwa. kolczyki cudne.
    Gratuluję współszczęściarom i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  20. na bogato:)
    rewelacja
    gratuluję zwycięzcom:)
    Emi

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, dzięki za zabawę :),
    a Wam, dziewczyny, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratulacje dla wszystkich obdarowanych :) fajna zabawa była, czekam na kolejne i ponownie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku ile prezentów !!- Gratulacje dla Wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję zwyciężczyniom wszystkich wspaniałości i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki Aniu za zabawę! Daje się odczuć, że dało Ci do wszystko ogromną rodaochę - niech motywuje jak najdłużej:) Gratuluję szczęściarom mocno, mocno!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wylosowanym =}
    Tobie Dziękuję za zabawę i Zapraszam na moje candy =D

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne candy. gratuluję zwyciężczyniom i dziekuje za zabawe:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na prawdę...wygrałam??? Boże..pierwszy raz ;D Aniu ja Twoimi kolczykami NIGDY nie wzgardzę ;D DZIIIIIĘĘĘĘKUUUJĘĘĘĘĘ :*********** Ale się cieszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale szczęściary ,moje gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Gratuluję wszystkim obdarowanym :)
    To się napracowałaś przy przygotowaniu losowania :)
    A prezenty przepiękne, zazdraszczam ;)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale dużo rozdawajek! Super!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje, cudnie obdarowałas

    OdpowiedzUsuń
  33. gratulacje dla wygranych, a było nas straaasznie dużo w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale dużo nagród się posypało... gratuluję wszystkim wylosowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję szczęściarom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję za zabawę i przyznaje się bez bicia że "zazdraszczam" wygranym :):)

    OdpowiedzUsuń