Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

niedziela, 20 maja 2012

Wymianka again :)

Pisałam wielokrotnie, że uwielbiam wymianki.
Kilka postów temu, dokładniej tu napisałam, że chętnie się wymienię i na moja propozycję odpowiedziała Marianna. Poprosiła mnie o malutkie kolczyki w tonacji turkusowo-pomarańczowej lub fioletowo-pomarańczowej, więc przygotowałam dla niej 2 pary:


W zamian otrzymałam przecudowne etui na komórkę ufilcowane na jedwabiu - cuuudooooo i bransoletkę !!! więcej zdjęć tutaj :)


DZIĘKUJĘ!!!

7 komentarzy:

  1. Piękne szczególnie te z turkusem, to ja tak niesmiało powiem, że jeśli spodobałoby Ci się coś co robię to też bym się z chęcią wymieniła bo podziwiam Twoje wspaniałe kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna wymianka.Obie robicie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  3. cała przyjemność po mojej stronie :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cuda!!! piękne kolczyki robisz i etui też jest fajne :) tylko link do Marianny nie działa a jestem ciekawa co robi.
    Pozdrawiam
    Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiłam, wkradła się literówka :)

      Usuń