Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

środa, 16 maja 2012

Ten jedyny Dzień!

Ostatnio wspominałam o zamówieniu na ślubne kolczyki - oto już są gotowe!
Najszczęśliwsza na Świecie Panna Młoda wraz ze Swym Wybrańcem złożą sobie obietnicę wiecznej miłości pod niebem słonecznej Hiszpanii - już teraz proszę przyjmijcie moje najserdeczniejsze życzenia!




A poniżej mały "making of". Panna Młoda miała określone wymagania co do kolorystyki i swarków w kolorze Crystal AB, ale sam projekt do ostatniej chwili był niespodzianką :P


11 komentarzy:

  1. wooow - rewelacja jak nic.. musze Cie zapamietac to tez zloze zamowienie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :) Dla mnie to czysta przyjemność przygotowywać coś na taką wyjątkową okoliczność :)

      Usuń
  2. NIESAMOWITE, a w otoczeniu tych konwalii - jejku :)))
    Cudowności

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak to już wiem u kogo zamówię kolczyki na ślub:) PRZEWYJĄTKOWE SĄ :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Są przepiękne! Niepowtarzalne!

    OdpowiedzUsuń
  5. @.@ <- o tak mniej więcej wyglądałam czytając tą notkę. te kolczyki są NIESAMOWITE, swarki mienią się przepięknie i przy takiej biżuterii nie ważne już co ubierze panna młoda, bo i tak będzie wyglądać przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! I jakie długaśne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne. Bardzo jestem ciekawa jak się będą prezentować na pannie młodej, z całą resztą stroju :)

    OdpowiedzUsuń