Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

czwartek, 31 maja 2012

Nowe wyróżnienie.

Otrzymałam wyróżnienie od Judysi :


Bardzo mi miło :) Dziękuję ślicznie :)

Z tej okazji powinnam znowu napisać 7 rzeczy o sobie, ale już to kiedyś uczyniłam w ramach innej zabawy, zatem informacji będzie tym razem trochę mniej:
  1. Ostatnio najczęściej ubieram się na zielono (!).
  2. Od 5 miesięcy żyję bez telewizji i szczerze każdemu polecam - świat jest piękniejszy bez Wiadomości czy Klanu.
  3. Nie wyobrażam sobie domu bez zwierząt. W tej chwili mieszka z nami nietypowo umaszczony chomik syryjski Franek, fan bananów i stokrotek.
  4. Mam tzw. rękę do kwiatów. Moja paproć w pracy osiągnęła ponad 2 m rozpiętości liści. W domu hoduję kaktusy (moje hobby od szkoły podstawowej) i 9 storczyków, z czego 7 jest obecnie w czasie kwitnienia albo już wypuściło pędy. Jak tylko wszystkie zakwitną to wrzucę zdjęcie żeby się pochwalić :)
Do dalszej zabawy zapraszam:
Moniśkę
Zamornika
Maremi
Zafilcowaną
Dudqa


Wiem, że prezenty wygrane w Candy już dotarły do większości dziewczyn, więc poniżej kolczyki jakie przygotowałam dla autorek pierwszego, 100 i ostatniego komentarza.


Kolczyki Vivien - wybrała żółty i/lub pomarańcz.

Kolczyki Kamili - zamówiony zestaw kolorystyczny czarno-biały.

Kolczyki Aldi - miałam wolną inwencję twórczą :)

4 komentarze:

  1. Dziękuje za wyróżnienie jest mi niezmiernie miło, tym bardziej, że podziwiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana i moja nagroda już dotarła :) dziękuję Ci serdecznie jestem nią zachwycona!! :) jest prześliczny w każdym calu, takie niesamowite cudo!! :) a kolczyki cudowne. nigdy nie widziałam tak wielkiej staranności wykonania :)
    dziękuję i pozdrawiam serdecznie :***

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki piękne za wyróżnienie, kolczyki śliczniutkie na pewno ucieszą właścicielki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, dziękuję za wyróżnienie:)Pozdrawiam filcowo. J.

    OdpowiedzUsuń